Balbebek_Egemen ben de böyle 500 liraya yakın para dolandırılmıştım. Söz de çok uyanığımdır 🤣 eşimin bi ayakkabısı vardı çok beğeniyordum avm de görünce denedim eşimde al çok yakıştı dedi bende dedim yok ya buna bin lira verilir mi internette bunun yarı fiyatına var yurt dışı ürünü olduğu için ucuz veriyorlar. Hem 500 lirası da cebimize kalır dedim gittim aldım 🤦🏻♀️ Sonrası çok uzun. Dolandırıldım özetle. Eşimin benden daha çok zoruna gitti hala aklına geldiğinde farklı numaralardan arıyor 😅😅 bu arada sayfanın ismi julidenin renkleri ydi ama şikayet var sayfasında çok fazla şikayet olunca isimlerini değiştirmişler galiba