Balbebek_Egemen sayfasına baktım şimdi çoğu kıyafetin renkleri farklı sanki kendileri değiştirmiş gibi orijinal durmuyor cidden çok üzüldüm başınıza gelene artık kimseye güven yok şu hayatta ki pamdemiden dolayı çıkamıyoruz çoğu şeyini dışardan alıyorum bende