Yoncaaaa1 Woody yaaa çok takıntılıyım galiba ev üzerime üzerime geliyor çok dağınık ve pis gibi başkası yapınca da istediğim gibi olmuyor sanki ben biraz fazla takıntılıyım aslında
Woody Yoncaaaa1 takintilarinizi birakin. Ileride hiç yapamadığınız gunler olacak Bebeginiz çekmeceli bosaltavak, her şeyi karıştırıp dökecek
Yoncaaaa1 Acemi_annee evet reflü yatağımız var iyi ki de var kusunca kurtarıcım oldu ama yinede aklım kendisinde kalıyor 2 saniye ayrılamıyorum yanından ya kusarsa diye
Acemi_annee Yoncaaaa1 bende ilk başlarda bırakamıyordum gece kac defa kalkıp bakiyodum annelik böyle bisey 40 çıkınca biraz daha iyi olur şuan alışma surecindesin
Vanilya Yoncaaaa1 Canım ana kucağına koyabilirsin. Yemeğini yap. Tuvalet ihtiyacını karşıla. Eşinin izinli olduğu gün de temizlik yaparsın. Ben öyle yapardım. Veya birini çağırırsın temizliğe. Zamanla da oturttum düzeni
Yoncaaaa1 Vanilya yaa inşallah bizde düzenimizi oturturuz henüz çok yeniyiz bazen işler gözümde büyüyor nasıl olacak her şey diye
Duygusuz Yoncaaaa1 ben eşim eve gelene kadar ac bekliyordum yada birine yaptırıyordum ısıtıp yiyordum büyük oglum var o sıkıntı oluyordu o yüzden genelde birine yaptırıyordum bazen evde yapıp getiriyorlardı bazen eşim dısardan söylüyordu zor zamanlardı wc ye gitmek için eşimi beklerdim. Benim önceliğim yemek oluyordu iş falan bosver dim 2 hafta temizlik yapmadığım oldu suan da haftada bir yapıyorum uyuyunca hemen yemek yapıyorum ilk iş.
tugbahy6 Sakın koltukta yatakta bırakma yere bir şey ser yere koy hep bırakacaksan yastıkla yatırma bir de
Moonlightttt Yoncaaaa1 minik beşik alıp gittiğiniz yere taşıyabilirsiniz (250 350 TL arasında) .kamera alabilirsiniz 350tl bandindakiler iş görüyor xomi markasını onerebilirim evinizde internet var ise.
Moonlightttt Yoncaaaa1 ilk zamanlar konabiliyor ana kucağı , pusete falan. İnşallah alışır bebeğiniz . Biz 4 ayligiz kucakta uyur , kucakta gezer 😅 ama minik beşik aldım ben mutfakta yemek yerken yanıma koyabilmek için.(yatmadı ama olsun koalam 😅)