Yoncaaaa1 Ges-25 annem var şimdilerde ona bırakıyorum yapıyorum bende ama annem gidecek annem varken bile çoğu işim yarım kalıyor uyanıyor ağlıyor
yareninannesi888 Yoncaaaa1 o dönemde yenidoğan aparatlı kanguruyla yapıyodum şu an 11 aylık hala kanguruyla yapıyorum işlerimi kazık kadar oldu hala kucaktan inince kıyameti koparır belim sırtım iflas
elfen Yoncaaaa1 mutfak biraz tehlikeli. salata yapmak, sofra hazırlamak, makina dizip boşaltmak gibi ocağın açık olmadığı işler yapabilirsiniz ama yemek pişirme işi çok sakat. kanguruyla bile önermiyolar ocak işlerini.
Edalikuzusu Yoncaaaa1 pusette yanımda durdu ilk iki ay sürekli sonra kanguruya alıştırdım sürekli kanguruyla dolanıyorum uykusu gelince odaya götürüp uyutuyorum telsizi Açıyorum öyle yanından ayrılıyorum Ancak 5.5 aylık hiç yalnız bırakmıyorum hala uyanıkken.
Yoncaaaa1 burcumasalhazal- puseti arabaya takıp evde kullanasım var henüz Dışarda kullanmadım temiz tekerleri de daha rahat olur gibi geldi bana da
Yoncaaaa1 Woody yaaa çok takıntılıyım galiba ev üzerime üzerime geliyor çok dağınık ve pis gibi başkası yapınca da istediğim gibi olmuyor sanki ben biraz fazla takıntılıyım aslında
Heyecandorukta Yoncaaaa1 anca beraber kanca beraber annesi bir ana kucagin varsa ona koyup oda oda gezdireceksin pesinde
Acemi_annee Yoncaaaa1 uyanık olduğu zaman sen hangi odayı supuruyosan o odaya götür hem elektirik süpürgesi sesi rahatlatiyoda ben oglum uyurken süpürürdüm kolik bebekti birde çok kusuyorsa reflu yatağına yatır benim oglum hic kusmadigi için o yönden rahattım
Yoncaaaa1 Acemi_annee evet reflü yatağımız var iyi ki de var kusunca kurtarıcım oldu ama yinede aklım kendisinde kalıyor 2 saniye ayrılamıyorum yanından ya kusarsa diye