Brnkrm kızım da var canım 2 buçuk aylıkken çocuk doktorumuz tanıyı koydu KBB ye yönlendirdi oda cihazla baktı burnundan . 1 yaşına kadar geçer dedi şuan 13 aylık 1 yaşındayken kontrole götürdük işte gırtlak gelişmiş biraz ama tam değil hiriltisi da devam ediyor zaten ama eskisi gibi değil çok hızlı nefes alınca oluyor artk .kızımda beslenmeden yana sıkıntısı olmadı çok güzel emdi kilo alimida normaldi. 15 aylıkken tekrar kontrolumuz var insallh o zamana kadar geçer hiriltisi da