Brnkrm bende Aptamil kullanmistim ilk 2 ay ama bize kabızlık ve gaz yaptı benimkinin uykusu güzel ilk zamanlar uykuya geçiş süresi çok uzundu yani aralıksız ,1 saat falan sallardim öyle uyurdu şimdi eski huyları kalmadi daha kolay uyuyor uyku problemlemimiz yok şükür