Gls iyi yapmışsınız canım diyorum ya bizimkinde sıkıntı olmamıştı bardağa gerek kalmadı yoksa bende yapacaktım , yok biz de hırıltı olmamıştı ama dediğin gibi narkoz geçene kadar saatlerce ağladı ilk emzirene kadar o arada çişini de yapmıştı belki de o da eklendi açlık bi yandan iki saat susmadan ağlamıştı sonra öyle bi sıkıntı olmadı evde rahattık canım inşallah çabucak geçer sizin de