Benim oğlumun da vardı kasık fıtığı.hatta iki tarafıydı ve kocamandı.40 günlükken farketmiştim bizimki kasıktan yumurtaligina iniyodu çok zor bi süreçti çok şükür geçti.doktorumuz 2 aydan önce yapamayız narkoz alıcak ve çok küçükken en azından 2 aylık olsun demişti.4 aylıkken ameliyat oldu.bazi yerler lazerle yapıyorlar ameliyatı biz istanbul sadi konuk da yaptırdık.acik ameliyat olmak zorunda kaldı fıtıkları çok büyük olduğu için gece 4 den sonra emzirmedim sabah 8 de ameliyata girdi 10 da cıktı tam 2 saat sürdü ama diğer çocukların ki daha erken bitmişti.benim oğlum malesef ameliyattan çok korkmuş olacakki narkozlu halde bile çok agladi.uyandigi an ağlamaya başlıyordu.aci çektiği için değil çünkü çok güçlü ağrı kesiciler yapılıyo bebeklere.evimize gelince normale döndü aa anestezi aldığı için ateşi çıkmıştı öyle bi durum olursa korkmayın 3 gün ateşli olması normalmiş. Ameliyattan 2 gün sonra oğlum bildiginiz tepiniyodu canı acısa öyle hareketler yapamazdı.cok zor bi dönem ama ameliyat olması çok daha iyi rahatlıyo yavrucaklar.