Balkiz1403 ben de heryerde okuyup gittim açıya korkuyla ama hiç bi şey olmadı artık aşılar eskisi gibi ateş yapmıyor aşı sırasında tamam ağlıyorlar ama 1 saate geçiyo haliyle canları yanıyor hiç korkma git bebeğine yardımcı ol onun sana ihtiyacı var ateşine bak sürekli sabah erken vurdurucaksın zaten ateşi çıkarsa akşama kadar çıkar zaten çıkarsa napıcaksıb söylüyorlar benim kızımda uyku yapmıştı dinlenerek geçirdi o günü inşallahsenin bebeğinde de öyle olur şimdi kızım4 aylık oldu bile 4 aylık aşısını da yaptırdım sıra 6. Ay aşısında 🙏