Balkiz1403 verem degil de karma asi bize ates yapti. Asiya giderken ates düşürücü surup ver dedi bebek hemsiresi yegenim, yapmadim ve bütün gece basinda bekledim 38 olunca mudahale ettim soydum vs ama ertesi gune de devam edince ilac verdim... baska sorunumuz olmadi allah şükür. Doktora sor al surubunu eve, ister ver ister tedbir olsun. Geçmiş olsun simdiden.
Bi de biz ayni gun 4 asi olduk. Bebegimiz aglayinca dayanamıyoruz, ben sevdigi bi oyuncak goturdum yanimda ve hep oyaladik konustuk babasiyla, asi bitince de hemen aldim kucagima ziplama hareketinde sakinleşiyor, yine yaptim yine ise yaradi cok aglamadi bin şükür