Gizo87 Saco0025 ben de hala umutluyum açıkçası😊 zamanla alışacak diye düşünüyorum. Minikler için çok zor ve yeni bir deneyim 😊 sebzeler bitince meyveye geçeceğim bakalım sevecek mi
Aysehris Gizo87 ben hiç böyle hayal etmiyodum yemek yerken çatalıma saldıran bebekti süttede iştahı çok olunca ek gıdayı yiyecek sandım ama tam hayal kırıklığı oldu 😁
Gizo87 Aysehris gerçekten neye nasıl tepki verecekleri hiç belli olmuyor 😄 ben de çok hevesliyim bir sürü tarif kitabı almıştım kullanmak kısmet olur inşallah 😂
semaahmet Aysehris benimkide dört buçuk aylıkken başlattı doktor bizi ozma iyiyid ama yedinci ayda sonra mafetti beni yemiyo yemiyo bı sabah kahvaltisi bide akşam yemeği yiyo bizimle başka yok