Aysehris 7gün oldu iyi gitmiyor 😄Süt konusunda çok iştahlı benimki de 😍diliyle dışarı itiyor, öğürüyor. Normal, sonuçta ilk defa katı gıda alıyorlar. Çok ısrar etmiyorum yemezse. Soğutmak istemem. Yavaş yavaş ilerleyeceğim. Yoğurt,Havuç ve Kabak denedim şimdilik. Yoğurdu hiç sevmedi 🤷🏻♀️