Nva22 ben doğumuma giren doktoruma taktırdım kendi muayenehanesinde. O kadar fikrim yok açıkçası. Ama benim ablam da taktırmıştı. Onda çok ağrı yaptı ve ağrısı hiç geçmedi sürekli kasıkları ağrıyordu. Kontrole gitti bir problem de yoktu ama yaramadı ona demek ki. En sonunda çıkarmak zorunda kaldı. Eğer azalmayan bir ağrı olursa doktora görünün mutlaka. Bir de bence ilk günler için parol alma da bir sakınca olmaz eğer gününüzü etkileyecek bir ağrıysa ☺️