Nva22 Hayırlı sabahlar kızlar dün öğlen gibi gittim spiral taktırdım ama kasık ağrım çok fazla sizde böyle oldu mu ne zamana geçer 😣
HLmom Nva22 normal 2 3 gün hafif kasık ağrısı yapıyor ve bazende ara kanama lekelenme olabiliyor bunlarda normalmış yaşarsanız tedirgin olmayın
tugceyildiz Bende de olmuştu. Üçüncü gün geçti çok sürmedi. mesela bir hafta sonra da hafif ağrı girdi ama kısa süreli, ara ara böyle hafif ağrılarım oldu. 4 ay filan oldu şu an hiç yok ağrım
Nva22 tugceyildiz şimdi az da olsa rahatladım 😢 bu ağrımla hastaneye gidemem çok sağolun siz nerde taktırdınız bide önemi var mı bakır spiral yada diğerleri
Nva22 Cedene normalde 7 gün hastalanırım 5 günde taktırdım ama günüme göre fazla kanama evet şuan kanama da var
tugceyildiz Nva22 ben doğumuma giren doktoruma taktırdım kendi muayenehanesinde. O kadar fikrim yok açıkçası. Ama benim ablam da taktırmıştı. Onda çok ağrı yaptı ve ağrısı hiç geçmedi sürekli kasıkları ağrıyordu. Kontrole gitti bir problem de yoktu ama yaramadı ona demek ki. En sonunda çıkarmak zorunda kaldı. Eğer azalmayan bir ağrı olursa doktora görünün mutlaka. Bir de bence ilk günler için parol alma da bir sakınca olmaz eğer gününüzü etkileyecek bir ağrıysa ☺️
ezogelinn Nva22 ben 2 kere taktırdım vücut alışmaya çalışıyor yabancı bir madde sonuçta korkmayın normal ebe de zaten söylemiş olması gerekir beni uyarmıştı çünkü ağrı olabilir diye
HLmom Nva22 evet regl ağrısı gibi oluyor Bi kaç güne rahatlarsın merak etme bide dediğim gibi ara ara lekelenmeler olabilir
Blackbeauty Nva22 bende bugün taktırdım takılırken çok korktum ama 5 dakika sürmedi doktor çok iyiydi şehir hastanesinde taktırdım ama felaket ağrım var bide hafif kanama var doktor ağrı kesici alabilirsin dedi ama sadece parol içebiliyorum emzirdiğim için
Blackbeauty Yavrular2 evet Ankara şehir hastanesinde benim bebeğim 4 aylık daha çok küçük ve ikinci çocuk için çok erken doğumum hamileliğim çok zor geçti o yüzden birazcık toparlandım gittim adet olmuyorum doktora söyledim oda o şekilde de takarız ama kan almak gerekiyor dedi kan aldılar baktılar sıkıntı yok taktılar