Rodin124 meleknur21 ya öyle tabi de dediğim gibi cocugu arada yoklamaktan zarar gelmez en azından 1 saat unutmayıp gözlemleyin gece yatarken gozlemleyin ara ara o yeter zaten
Melekmls meleknur21 benim yatağım çok yüksek düştü nasıl hastaneye kaldırdım gel bana sor ama hiçbirsey olmadı çok şükür çok düşerek büyüdü ilk kızım🙏🏼🙏🏼🙏🏼Sizinkindede yoktur merak etmeyin
Deletedmom5284 Geçmiş olsun, bebeği yatağınızda yatırmak doğru değil malesef, yer yatağı yapabilirsiniz