2 saat kadar önce düşme sesine sıçradık.. Normalde yer yatağında yatıyorduk 2. Gündü yatağımıza geçeli korktuğumda oldu düştü yavrum.. Çok ağlamadı o korkuyla 2 dk falan ağladı.. Kusma gözlerde kayma falan yok ama içim bir huzursuz.. Artık dayanamadı uyudu bebeğim.. Nasıl gözlemlemeliyim.. Eski postlara bakacaktım da bulamadım başına gelen ya da bilgisi olan yardımcı olabilir mi