marscicegi Qwrty kendiliğinden geçer dediler bizde,nitekim geçti de baya küçülmüştu,ek gıda döneminde kabızlık yaşadığı için arttı yeniden ,ikinmamasi kabız olmaması lazım,geçici bi durum ,geçmezse müdahale ediyorlar
Qwrty Anne25 evet ağlayınca yada ıkınınca daha çok belirginleşiyor sancı girincede nasl susturacağımı şaşırıyorum ☹️
Qwrty Prensesbella yok böyle değil bence bu normal göbek bağıyla alakalı birşey bana hiç tuhaf gelmedi
Qwrty Smyra58 evet doktorumuzda öyle dedi yüzde 95i 2 yaşına kadar geçiyor dedi buda geçer dedi ama işte annelik.geçmiş olsun sizede
Qwrty ahmetseliminannesi teşekkür ederim içim rahatladı. Genelde 4.ayda o zaman herkes öyle yazmış. Geçmiş olsun sizede 🙏
Arenn Qwrty benim oğlumda vardı sizin postu görünce hatırladım 😂 geçti çok şükür çok huysuz ağlayan bir bebekti kocamandı fıtık dr da takip edelim zamanla geçebilir demişti özelikle uyarmıştı sakın para falan bağlamayın diye kendiliğinden geçti 5-6 aylık falandı sanırım sizinki de geçer inşallah
limonlukarpuzzz Prensesbella bu göbekte ne var ki normal bir göbek o et parcasida göbeğin parçasi benim kiziminda bu şekilde..
Prensesbella limonlukarpuzzz ya ne bilim önceden biraz daha farklıydı sanki gözüme değişik geldi endiselendin bende
limonlukarpuzzz Prensesbella vucudu buyudukce oda sekil aliyor bunda endişelenek bir şey yok canik benim :)
EdaElam Qwrty Qwrty merhabalar benım kızım sımdı 9 aylık ılk dogduktan sonra 1 haftanıcınde gobegı şişmişti doktor fıtık var dedı bende sızın gıbı endıselendım yok para bagla yok bez bagla gıbı bır suru onerı geldı ama yapmadım kendı kendıne bı sabah kalktıkkı yoktu basıt bse korkmayın ❣️
Qwrty EdaElam ay inşallah ya bende duydum parayı flan. doktorda yapma sakın dedi ama kendi çocuğun olunca insan acaba diyor ama herkes aynı şeyi demiş inşallah bi sabah kalkcaz bizimkide yok inşallah 🙏
cemreninnannesii Qwrty kızımda vardı kolikti ağlamaktan olır dedi bildiğiniz göbek deliği şiş dışa doğruydu 3 aylıkken geçti