Qwrty ikizlerimin ikisindede vardı canm doğduklarında doktor banada aynı söylemişti malesef ki gazlı bebekse daha da büyüyor artıyor kocaman olmuştu bizimkilerin bende hiç geçmeyecek ameliyat olacaklar diye korkmuştum ama 4 . Aylarında kendiliğinden geçti hiçbirşey de yapmadım, bazıları para vs birşey sarılmasının öneriyormuş ama çok zararlı dedi doktor bağırsak düğümlenmesine yol açabiliyormuş. O yüzden hiç üzülme merak etme kendiliğinden geçiyor 🌸