Berentelli ya ben aşırı sabırsız bi öğretmenim ve çok gerginim normalde . Anne olduktan sonra bebeğimin kendini bana anlatmak için cümlelerinin olmadığını ve mutlaka huysuz olduğunda bana bişey anlatmaya çalıştığını düşündükçe kızamadım. Hatta anlayamadığımda kendime kızdım. Söylediğim yaptığım herşey onun hayatı için olumlu yada olumsuz etki edicek . Bunu düşünüyorum hep . Göreve henüz başlamadım . Öğrencilerime kızamıcam artık kıyamıyorum artık çocuklara 😊