ilayda94 Kubra_2019 eczaneden dostinex alın doktorunuza danışarak. Reçetesiz satılıyor ana yine de kadın doğumcunuza danışın. Bende hiperlaktasyon vardı doğum yaptıktan sonraki 2 ay kullandım dozunu az vererek sütü kontol altına aldılar. Tamamen sütü kesmek için farklı doz uygulanıyor. Zararı yokmuş emzirirken içtim ben doktorumun tavsiyesiyle.
Nursahmetyusufaras00 Makine takmadan akıtarak biraktim sütüm bkac gun once annnem desteğiyle 7 ekim biraktim 20.aydi tutardi hala mem dye uyaniyo ama birakmak istedim acıyodu yara oluyodu:( gogus de inmis oluyo tutmadikca doluysa sağın dolaba koyup icirirsinz çocuğa
Kubra_2019 Nursahmetyusufaras00 Sizin dediğiniz gibi de sagarsam dolu dolu süt azalmaz ki. Zaten sagdim gelmiyor. Oturdu buna bir çözüm arıyorum
Nil614kara Kubra_2019 Çok yanlış yapmışsınız bebekler zaten kabul etmez memeye düşkünse hele ki benim kızım 5 dk bi memedeydi oyaladım ağladı fln ama ne onu bir anda soğutrak kestim memeden nede kendime acı cektirdim bi şekilde ilerledik en son sütüm cekilince emmeyi bıraktı kendi
Kubra_2019 Nil614kara yanlış ama çaresizlik durumunda çoğu anne buna mecbur her çocuk bir olmuyor malesef