Hilaldgsn Epifenomen-gkc yazdıkların içinde sadece Malatya olmasına takıldım canım kayısı kokulu hemşerim benim 😂😂
Epifenomen-gkc Hilaldgsn ahahhaha peki Malatyalı olmayışım 🤪 3 yıldır zorunlu hizmetteyiz, siz neredesiniz?
Hilaldgsn Epifenomen-gkc Malatya’nın havasını suyunu almışsınız artık sizde bir malatyalısınız 😂😂 Yeşilyurt yakınca siz nerdesiniz 🙂
Epifenomen-gkc Hilaldgsn Fahri Kayahan dayım :)) Evet ya öyle oluyor gerçekten damak tadımız da artık Malatya oldu kiraz zamanı kiraz sarması için yaprak toplamaya ağaç basar olduk 🤪🤪
2maviboncuk 1cicek1bocek Tek alacağım şey oda kalırsa kulplu bardak biberon ve mama önlüğü geçen yıl aynı alışverişi hamileyken yaptım Müslim bezi 12.90 a almıştım ve daha Bi çok seyi yarı fiyatına almıştım Allah alim gücü olmayana yardım etsin.
NurY 1cicek1bocek bi ben bimden bu tür şeyler alamıyorum galiba hepsi bana dandik şeyler geliyor anlamadım
1cicek1bocek Duyulurum bende gidemem herhalde 2 tane çocuğum var biri küçük daha diğeri 2 buçuk yaşın da
Deletedmom99886 1cicek1bocek arkadaşlar bebek basamağı diş fırçalarken kullanılabilir mi? Çok özeniyor ellerini falan kendi yıkamaya 16 aylık daha oğlum kule de alacağım ama onu mutfakta kullanacağım banyo ya getir götür olsun istemiyorum
Epifenomen-gkc Hilaldgsn 3 yıldır bir sıkıntı yaşamadık memnunuz biz de 🤭 tek sıkıntımız ailelerimize çok uzak ve Karadenizli olarak yeşil mavi hasretimiz var 🤗🤭
BARTUMOM Simra bugün A101 geldi ikili zıbın 16 TL 2 li alt 20 TL çokta guzelerdi aldım ben bim abartmış biraz yani
Serapo pikacuu amin aminnn ben bebeğinin kuculenlerini giyilmemislerini satıyorum 3 5 toparlayıp alma mücadelesi veriyorum mama bez kıyafet derken zor yani
pikacuu Serapo Bende öyle yapıyorum elimdeki fazlalıkları 2 uygulamadan satıp ihtiyaçlarımızı almaya çalışıyorum