Simra Epifenomen-gkc valla hersey basini aldi gidiyor yani bizim pazarda oyle bazen 10a aliyorum denk gelirse 5 e aliyorum
BelisMelis411 Sarikuzumalp hahahah 😂😂 ayyy ben degıl esım alıyor 😂 ben yıne kendımı frenlıyorum bazen ama markette gordugu lahana bebegı aldı daha dün 😂 bebegım daha 17 gunluk hahah 😂😂
Sarikuzumalp BelisMelis411 yaaa ne güzel ama bebek alması 😃 baya küçükmüş o zaman siz oyuncaklara bi oda yapın şimdiden 😂😂
Miskokulum25 1cicek1bocek Arkadaşım bimde bölge sorumlusu istediğim şeyleri önceden alıyorum sağolsun söylüyorum hallediyor ☺️ diğer türlü ben alana kadar bitmiş oluyor zaten 😁🤦
Miskokulum25 1cicek1bocek bir tane çalışanla muhabbet kur samimi olmaya çalış iki güzel söz söyle ise yarar a 101′de çalışan kızla samimi olmuştum oda ayırıyordu öyle depoda saklıyordu Perşembe günü gidip alıyordum. Sonra kızın mağazası değişti artık a 101′de ürün ayırtamiyorum 😁
1cicek1bocek Miskokulum25 sizin taktikte güzelmiş öyle samimi olamam ki ben yine de teşekkür ederim tavsiyeniz için🙂
Mervesahin59 Miskokulum25 öyle başkasının hakkına girmiş oluyosunuz ama. Ben sabahın köründe gidiyorum bı bakıyorum ki kalmamış neden sizin gibiler yüzünden. Sevindim işten ayrildigina
Bebegimm1 1cicek1bocek Allah razi olsun ilk arabam şokta 70 tl di Allahtan kalmamisti alamamistim bimde 50 tl hemen alicam gidip 🤭🤭
Serapo pikacuu amin aminnn ben bebeğinin kuculenlerini giyilmemislerini satıyorum 3 5 toparlayıp alma mücadelesi veriyorum mama bez kıyafet derken zor yani
susunbebekuyuyo 1cicek1bocek valla öyle çocuğa oyuncak kitap indirimi kovalamaktan kendime üst baş alamıyorum
3MelekAnnesi3 1cicek1bocek ayy bana camasır sepeti suluk ve bebek güvenlik ürünleri lazım inşallah unutmam da gidip alabilirim 😊post için teşekkür ederim arada begenin de kızlar hatırlayım o güne kadar 😂😂
NurCum Yanlış anlamayın Size Söylemiyorum Ama Bim’e Fahiş Zam Gelmiş Yani Yuh Oha O Zıbınlar Ne Altından Mı? Yazık Bu İnsanlar Ne Giydirsin Ne Yedirsin Doğurmasın Mı Kimse Acaba? Hele Mama Sandalyesi Yazık Harbi Battık Gidiyoruz🥳
Halenur42 Simra hiç sorma e bebekten alalım dedik 2 tane uzun kollu zıbın 90 tl altın kaplama herhalde 🙄