3melekannesiiii Memeyi biberonu reddediyordu bebeğim. 1 ay neler çektim gazdan sandım çünkü daha 3 buçuk aylıktı ama iki dişi birden patlattı 😄 Bu kadar erken beklemiyordum. Hala iştahı az ve elleri ağzında. Doktor tetagil diş granülü yazdı biraz rahatladı yavrum.
Musnil 3melekannesiiii benim ki de biboron reddediyo memeyi zaten hiç almadı emzik de kullanıyorum eme emzik tokluk hisse verir verme dedi şimdi almaya calışıyorum ama kriz tutmuyo resmen
Musam 3melekannesiiii benim oğlum da 5 aylık bir aydır mamayı biberonu reddediyor kaşık maması vermeye çalışıyorum çok az yiyor iştah azaldı diş mi acaba ve. Devamlı el ağızda salya akıyor. Bu durum dişten sonra düzelirim iştahı
3melekannesiiii Musam Dİşten olduğunu düşünüyorum.İştah da gidiyor çünkü. Kızım resmen aç ama emmek istemiyordu hala da arada yapıyor. İştahı tam düzelmedi bile. Yavaş yavaş düzelecek inşallah. Damaktan kemik çıkıyor kolay değil. Sizin durumunuz da diş gibi merak etmeyin inşallah düzelir. Ağrısız sancısız atlatırsınız inşallah.
NurEmre EsraEce41 benim de 2,5 aylıkken başladı belirtiler haftaya 4 aylık olucaz bekliyoruz ne zaman çıkar diye 🤷🏽♀️ Ağız akıntısı çok fazla var ayrıca parmaklarımı ısırıyor falan
Babyalina EsraEce41 bizimde 3buçuk aylıkken bu belirtiler başladı 4ay 20 günlükken alt iki dişi aynı anda patlamıştı
Ortmenanne16 EsraEce41 bu belirtiler genelde bu aylarda ortaya çıkar 5. Aya doğru salya akması azalır ama eller hep ağızda durur. Diş genelde 6. Aydan sonra beklenir. 5te de çıkaran bebekler vardır tabiki. Benim oğlumda gözlerim bu şekilde 🙏