Adaduygu Nslhntkn sideferi kullaniyoruz 2 aydir hicbir yan etkisi olmadi sadece tadini cok sevemedi heralde biraz zor veriyorum d vit. Tadini seviyor bunu sevmiyo onun haricinde bi sikintisi yok