Nisacix önce sakin ol lütfen, bol bol emzir, 4 saatte calpol vermeye devam et. Şuan onun için en iyi şey anne sütü. Benim de oğlum 10aylık geçirdi. Panik olma lütfen çok güçlü bebekler.
Bunun için bir tedavi yok bebeklere birşey kullandırmıyorlar, zaten bebeğin çok küçükmüş.
Sadece biz ilk gece acile gitmiştik zaten öyle öğrenmiştik sadece doktor ateşi düşmezse gel demişti. Çok şükür calpol kullandığım için herhalde daha ateşi çıkmadı. Bu arada ciğer filmi de çekmişlerdi. Temiz çıkmıştı.