Nisacix Bebeğime bizden korona bulaştı sanırım hiiriltiyor hapsiriyor öksürüyor uykusunda inliyor. Ne yapabilirim? Basına gelenler yardım edin lütfen 😢( 6 aylık )
Nisacix Ocak2021 doktoru ateşi çıkarsa calpol ver dedi. Yapılacak bisey yok dedi. Ama Gonul böyle de razı olmuyor. Belki basına gelen vardır diye sorayım dedim
Ocak2021 Nisacix öyle mi çok geçmiş olsun ama farklı bir doktora daha danışın isterseniz buhar uygulaması fln yapilabilir hiriltisi için.
Vuslat23 Bıtkı cayı ver nane cayı , ıhlamur bol su ıcır Allahın ıznıyle toparlar meyve püreşerı yoğurt, az limon sık cayınada
Vuslat23 Nisacix valla ben 3 aylıkken verdım nane cayı lımonlu 3 tada 4 kasık sımdı benımkıde 6 aylık daha fazla ıcebılır ıhlamurda zaten kahvaltıda bıle verılebılen bır cay, yınede sız bılırsınız
gozpariltisi Nisacix ay ne bitki cayi gerek yok böyle şeylere bizde koronayiz burnu acik kalmasına özen göster sık sık temizle bol sıvı alımına dikkat et emzir emziriyorsan ateşine dikkat et iki güne düzelmeye başlıyor
Berilinannesi_ Nisacix Bizden kızımıza da bulaşmıştı ama doktor bebek olduğu için hiçbir şey vermemişti ve çok ufak da değildi 9 aylıktı. Ek gıda döneminde olduğu için yediği şeylerle toparlamaya çalıştım ama hiçbir şekilde İştahı yoktu ve yemiyordu. Mama kullandığımız için gün içinde ağırlıklı olarak mama veriyordum bir de su. Emziriyorsanız maskenizi takın bol bol emzirin. Çok geçmiş olsun ♥
Blunt Nisacix merhaba çok geçmiş olsun benim bebeğim 11 günlükken corona oldu ateşi hiçbir şekilde düşmedi ve iniliyordu eğer ki ateşi düşmüyorsa mutlaka hastaneye götürün bnm bebeğim 5 gün yoğum bakımda kaldı
Trkanmete Nisacix bebeğiniz anne sütü alıyorsa bol bol emzirin. Yanında maske takın. Ona dokunurken ellerinizi Sık sık dezenfekte edin. Başkada ne yapılabilir bir fikrim yok
Ndmdmr Nisacix başımıza geldi hala karantinadayız bebeğim sekiz aylık üç gün ateş yaptı calpol etki etmedi birtek dolvenlw düştü ek gudada olduğumuz için bir gün verip birgün vermeden 30 cc ıhlamır verdim ne yaparsanız yapın bir haftayı geçiyor çıcuğun huzursuzluğu ağrıları sadece ateşinin çok çıkmamasına dikkat edin ben üçgün üç gece hiç uyumadım soğuk kompleks yaptım dolven verdim 6 saate bir
Nisacix Ndmdmr ahh ahh inanamıyorum siz de kovid iken nasıl uykusuz kaldınız çok şükür bebeğim huysuz degil sadece bi gece ateşi çıktı suan öksürüyor hapsiriyor ama ben o kadar halsizim ki her fırsatta onunla uyuyorum çok şükür ağırlaşmadım ama eşim çok kötü bas agrisindan inliyor sabahlara kadar
Nisacix gozpariltisi sizin bebeğiniz kaç aylık siz en durumdasınız? Ben kısmen iyiyim eşim bag agirisndan kırılıyor 😭
Angellove94 Nisacix hemen hastaneye götürmelisin bence şu anda bebekler ve çocuklar baya ağır geçiriyor çok geçmiş olsun canım Allahım şifa versin
YorgunAnneyimvesselam57 Angellove94 6 aylik hergun 1 yemek kasigi yiyeblir ben bebegime hep verdim cok sukur bisey olmadi corbasina kattjm falan 1 yemk kasigi cok degil ama doktorjna sorablir tabi