Mlkzrl 1 buçuk aydır gaz damlasını bıraktık çünkü etkisi hiç yoktu. Emzirme evet gaz yapıyor ama geceleri özellikle uyumuyor mecbur kalıyorum meme vermeye bazen pış pış la idare ediyoruz ama işte . 6 aydan sonra düzelir inşallah ama çok yıpratıcı bi süreç Allah herkezin yardımcısı olsun dışarı bile çıkınca sürekli mız mız kendini geriyor 🤷🏻♀️