Yademmm24 ben 2 ayda 20 kilo verdim doğum kilolarımın hepsi gitti tabi baktım geçmiyor şu an herşeyi yiyorum fasulye gazoz vs dışında. Gaz damlası kullandık biogaia kullandım kiraz çekirdeği kemer var 😬 lavanta kokulu oyuncak var uyuması sakinleşmesi için. Artık sorana gazı var diyince koca adam oldu diyorlar gerçekten geçmedi ya bazen gerçekten ağlıyorum 2 saat içinde 5 kere uyandı hep gazdan. Ne bir düzenimiz var ne bir belirli saatimiz var uyku için gündüzleri. Ben yatırıyorum o gazlanıyor kalkıyor yine meme yine gaz kısır döngü gibi 5 ay olucak nerdeyse artık