Bebek-annesi evet götürdük. Ilkinde salya sebebiyle olabileceğini söyledi önemsemedi. Sırtına karnına yayılınca tekrar götürdük egzama olabilir dendi. Paketli gıda, ekmek pasta börek vs yeme dedi bana. Ben zaten paketli gıda tüketmiyorum. Ekmegi de tam buğday yiyoruz genelde. Bilemedim. 1 ay sonraya kontrol verdi dr.🤷♀️