Merhaba 8,5 Aylık oğlum var. Son 1 aydır sırtında küçücük kızarıklık vardı sonra geçti tekrar oldu tekrar çıktı derken o büyüdü böyle yuvarlak ve kurudu döküntü gibi doktora sordum cilt kendinden yapar egzama gibi bazen yayılır her gün nemlendirin dedi.
son 1 hafta içinde birden bire sırtına yayıldı yayıldı sonra aynı şekilde döküntüler oldu kurudu nemlendirici minoris ve sebamed kullanıyorum. Yine doktora götürdük atopik cilt dedi kortizonlu bi krem verdi 5 gün kullanmam için ve atoderm krem nemlendirici..
( daha öncesinde süt ürünleri alerjisi olabilir demişti doktor 2 aylıkken kusması vardı gazı vardı ama ek gıda da verdim bi sorun olmadı )
merak ettiğim ek gıda döneminde farklı birşey yemeden aynı deterjan vs ile cilt birden bire neden reaksiyon gösterir ? Bu cilt tipi olan bebekleriniz için ne kullanıp neler yapıyorsunuz lütfen paylaşır mısınız 💐