Bende philips avent pembe olan, lansinoh, mochi ve wee baby var. Dördünden de aynı alıyorum. Sadece zamanla çok fazla arttı süt oda göğüsleri sürekli boşaltmakla alakalı biliyosunuz. Anne ve bebeğe bağlı ne kadar süt çıktığı. Yine bi yanlışım varsa söylediklerimde kusura bakmayın. Tek önemli olan göğüsleri boşaltabilmek. Ben aldıklarımı kullanamıyorum bile artık vakum gibi bebişimle yapışık gezdiğimiz için 😂 herkese keyifli emzirmeler 🌸🌸🌸