tineanigra Yazannesi1 1.5 yaşında da anneye ihtiyacım olacak mı yaaa 🤦♀️ Aynen tek seferde dükkanı kapattım Allah kazadan korusun😬😬🙈🙈🙈
Yazannesi1 tineanigra dişler çok zorluyor dedi komşum 🤷🏻♀️ 😬 valla ne atak ne sendrom ne diş ne gaz bitmiyor bu bebelerde.
tineanigra Arya0620 maalesef çözüm yok sürekli önlük takmaktan başka :) saat başı sırılsıklam önlük değiştiriyorum 🤦♀️
Arya0620 Moonlightttt ben internete güveniyorum ama çok değil bazen yaniltanilliyo genelde happymom annelere sorarım
tineanigra Arya0620 sab simplex ve nurse Harvey kullanıyorum ben de. Söylediğiniz ilacı da sorayım doktora benimkiler prematüre :)
Melekroza21 Ben de ellerini keşfediyor sandım hiç diş diye şüphelenmedim asla ateş ishal yapmadan tataaaa diş 🤭 o yüzden hiç karışmayın keşif mi diş mi hiç önemli değil mesele huzurlu olmaları ♥️