Arya0620 Nasıl diyim bilmiyorum salyasi mi diyim o çok aliyo elini ağzına çok aliyo ne yapmam gerek normalmi
Pinarmete Arya0620 benimde 4 ay 12 günlük oğlum. Hem salyasi cok hemde elini hep emiyor ben kendi parmağımı verince de resmen ısırıyor diş belirtisi falan mı çözemedim
tineanigra Arya0620 gayet normal ellerini emmesine engel olmayın ellerini keşfediyor damakları da yavaştan sertleşmeye başlıyor. Hem kendinizin hem bebeğin El hijyenine dikkat edin yeterli
inci_34 Arya0620 normal be yapacaksın aktıkça sileceksin anam hiç mi etrafında salyalı bebek görmedin
Arya0620 Pinarmete aynısını bana da yapiyo bende anlamıyorum ilk bebeğim kaynanamlara söylüyorum dışı cikicak galiba diyorum bu ayda saçmalama diyo benim yiğenimin 4 aylık 2 disi çıkmıştı beyazlık gorukuyo o diyo sacmalama
Arya0620 tineanigra ben elimi vermiyorum ağzına ne olur ne olmaz Allah korusun da bı kere yalan yok elimi verdim aynısını yaptı çözüm varmı peki ne yapsam
Moonlightttt Arya0620 4. Ay başlayabilir diş, her çocuk farklıdır elinizde Google var bebekte diş çıkarma dönemi diye yazarsanız görebilirsiniz bosverin eskiler eski bilgilerle kalıyorlar
tineanigra Arya0620 çözüm yok bu aylarda olması gereken bu benimkiler de 4 ay 11 günlük daha bugün kontrolden geldik doktor kesinlikle engel olmayın ellerini dokundukları yerleri temiz tutun yeter dedi bundan sonraki aşama da eline aldıkları her şeyi ağızlarına sokmak olucak o şekilde keşfediyorlar tanıyorlar
Moonlightttt Arya0620 ellerini arada silin, yıkayın.boynuna da önlük takın ıslanıp hasta olmasin. Yapmanız gereken bir şey yok ne güzel emsin,aksın salyasi ve dünyayı kesfetsin engellemeyin olur mu bir çok yeteneğini bu şekilde kazanacak
Yazannesi1 tineanigra aynen öyle benim ki 4 ay 12 günlük elimle oynuyor bazen elimi bile ağzına götürüyor. Uykularınız nasıl bizim gündüz uykuları berbat 😞
DuhasMom Arya0620 cok normal bizim de 3 aylikken salya ve elini agzina goturmeleri basladi damak sertlesmesinden kaynakli 7 aylik ortalikta diş yok ama hala salyali ve hersey agizda 🤷🏻♀️
Moonlightttt Arya0620 çok normal, gelişiminin düzgün olduğunu gösteriyor. benimki 3 buçuk aylıkken başladı. 1 yaşına kadar surecekmis buna oral dönem deniliyor ve dünyayı ağzı ile tanımlıyormus bebisler.
Arya0620 Moonlightttt ben internete güveniyorum ama çok değil bazen yaniltanilliyo genelde happymom annelere sorarım
tineanigra Yazannesi1 gündüz uykuları maalesef tilki uykusu gibi uyudular diye bırakıyoruz arkamızı dönmeden gözler açılıyor ama Allahtan gece uyuyorlar 🤗
Merveee_94 Arya0620 benimde kızımda bi hafta sonra 5 aylık olucak bir aydan beri böyle ilk zamanlar elini çekiyordum ama sonra öğrendim ki çok normalmiş çekmeyin bırakın elini ağzına götürsün dedi doktorumuz birde diş sancıları başlamış ondan oluyormuş sanırım
Yazannesi1 tineanigra aynen bizim gece iyi ama hala çok gazı var 10 kere kalkıyor ıkınarak. Sizin ikiz mi 🙄💜💜
Yazannesi1 tineanigra yaaa ikiz demek o zaman ben susayım hiç konuşmayayım 😬 valla Allah yardımcınız olsun yalnız mı bakıyorsunuz 😞 çok zordur eminim 🌸
tineanigra Yazannesi1 sağolun :) kafamda huni var kimse görmüyor 😁😁 annem yanımda sağolsun o ev işlerini hallediyor ben bebeklerle ilgileniyorum. Yardımcısız ikiz biraz zor
Yazannesi1 tineanigra aynen öyle geçen gün bi komşumuzda ikiz varmış ben yeni öğrendim oda annemle bakıyoruz yinede zor diyor 1 büçük yaşında ama yinede bebek sonuçta. Bende yaşlılar gibi neyse birden kurtulacaksın diyeyim belki teselli olur 😂 şu an bana ikinci bebe diyince midem sızlıyor 😬 siz en azından bebek defterini kapatmışsınız artık 🌸🌸
tineanigra Yazannesi1 1.5 yaşında da anneye ihtiyacım olacak mı yaaa 🤦♀️ Aynen tek seferde dükkanı kapattım Allah kazadan korusun😬😬🙈🙈🙈