edakpln yattığı yerin yumuşak olmamasina dikkat edin bebekler yumuşak yer sevmiyor bizimkide ilk zamanlar beşiğinde inatla bizimle uyumak istiyordu meğerse yatağı yumuşak geliyormuş bizde altına kalın nevresim filan koyduk sert olsun diye şimdi rahat rahat yatiyor yatağında bide küçük bebekler sere serpe uyumayı sevmiyor biz rahat etsinler istiyoruz ama anne kucağı pozisyonu bebekler için çok iyiymis kendilerini anne karnında gibi hissettikleri için daha rahat ediyorlar o yüzden ana kucağında yatırmak yada daha derli toplu uyutmak iyi geliyor bebeklere aklınızda olsun 😌