edakpln geçen gün ben de bunları yaşadım. Bebeğin üşümediğinden emin olun derim. Bir de gazının olmadığından. Elleri soğuksa uyumuyor benim kızım. Evin içi 26 derece illa emerken o battaniye örtülecek. Bir de ben gerilince, uyusun diyw gözüne baktıkça uyumuyor hissediyor sanırım. Ama emzirirken muahbbete dalayım ,kitaba dalayım bir bakıyorum hop uyumuş sıpa 😁