Sedakcby Elbette eğer kasap sizi kandırmaz ise en lokum yeridir, şahsen çok severim. Artık ufaktan kıymaya başlayabilirsiniz.. Ben şöyle yapıyorum hemen yazayım şöyle başladım. Kahvaltı ida yumurtalı yapacaksam kıymayı önden iyi su ile biraz haşlıyorum direkt kavurduğumuz zaman içi çiğ kalıyor o haşlama suyundada yulafı pişirin yada bulgura, pilava, çorbaya kulşanım derim. Sonra az bi diş sarımsak ve soğan bi yudum kavurup kıyma yumurta yapın oğlum çok seviyor. Birde her gün sarımsak verin derim sebzlerin, pürelerin, kırma yumurrtasına mutlaka koyuyorum. Aklıma gelenler bunlar. Köfteyide suda ağzı kapaklı bir tencere, tavada bol kimyonlu yapın gazı alır.