Deletedmom277 teşekkür ederim. İnternetten okuduğum bilgilerdense doktorların ağzından çocuğumu muayene eden görendoktorlardan duyduklarıma daha çok güveniyorum. Karnımda bebeğimin bacakları biraz bükülmüştü karnım çok dar olduğu için, tedirgin olup hemen çocuk ortopedi doktoruna koşmuştuk doktorumuz ne kadar 6 aya kalmadan düzelir çok daha ciddi boyuttakiler bile 6 ay içinde düzeldi desede anne yüreği erken tedavi için gittiğimde bilgi vermişti. Ayakkabıların içinde yastıkçıklar varya onlar 1 cm büyük olduğunda tam kavise denk gelmez. bebeklerde kavis yok düz taban gibi onların ayakları ama şekillenme başlıyor attıkları ilk adımlarıyla birlikte. O yüzden 1 cm büyük olması demek kavisin olması gereken yerden başka bir noktaya baskı yapması demek! Ama bebeklere ayakkabı alırken (ilk adım hariç) 1 parmak girmesi gerekir. Burada haklısınız! Alışveriş yaparken bir kadın 20 numaraysa 22 alın demiş dendiği için yanlış bilgilendirmiş ve mağaza çalışanı da 1 numara büyük al uzun süre giysin derken yanlış bilgi vermiş. Bu konulara değşnmek istemiştim. Sağlıkla büyüsünler hepsi inşallah!