Deletedmom277
ozdenarda çok yanlış yönlendirmişler ilk adım ayakkabısı tam numarası olmak zorunda, önden bükülmekli ama yandan eseneme, bükülme olmamalı ayak sağlığı için evet hemen ayakları büyüyor ayakkabılar küçük geliyor ama ayak yapısı bozulduğunda geri dönüşü çok zor oluyor! Çok sancılı oluyor! Özellikle ilk adım ayakkabısınolarak ortapedik ve tam numarasını almanızı öneririm bu arada 1 yaştan önce önermiyorlar ayakkabı! Kemikleri çok yumuşak olduğu için biraz daha sıkmanızı tavsiye ederim dişinizi. ince patik ayakkabılarlada bastırabilirsiniz bir süre. Biz ilk adım ayakkabısı olarak perlina yazlık bir model tercih ettik memnunum. Terletmiyor tabi arada çıkarıp havalandırılıyoruz ayakları. Çünkü biz kışı çorapsız geçirdik dışarı çıkarken hariç hiç çorap giymedik! Şimdi sıkıntıya gelemiyor ayaklarımız! 🥰