Merveedd 1PrensAnnesi 2yede yeni geçtim😂 siz 3 kullanmışsınız sızdırmamış ben 2 kullanıyorum her bez nerdeyse niye sızdırıo acaba
1PrensAnnesi Merveedd bence bez ufak geliyor ondan sızıyor yada bağlama hatası yaşıyosunuz iç bariyerler tam popoyu kavramaları kız bebekte ortalı erkek bebekte ön kısım az daha öne doğru bağlanmalı Bunları doğru yapıyosanızda numara hatası var
SukranUras seydaac primadan sonra slepy çok kalın geliyo ya ben de prima 3 no bulamayınca 1 paket almıştım mecburen ama çok kalın geldi. Biz primada ne kaka ne çil sızdırma yaşamadık hiç 🤔 bebeğim 7 aylık olmak üzere
seydaac SukranUras valla ben anlamadım ki heralde yanlış bağlıyorum diyorum ama denediğim diğer bezde sorun yaşamadım pişik yapmasaydı çok memnundum😓
Mervclk Merveedd bize de hediye gelmisti bitirmek için bol bol kullandım normalde premium care kullaniyorum onda sorun yaşamadım
SukranUras seydaac ben mesela bağlarken önce bantları iyice çekip açıyorum öyle hem bacakalrında lastik izi çok olmuyo hem de belini sıkmıyo bez. Bi de bagladıktan sonra lastikleri tam bacak aralarına doğru düzeltiyorum. Hiç sızdırma olmadı
Sulegorkem Merveedd ben primanın aktif bebeği kullanıyorum 1-2 hiç yaşamadım şu anda 3 numarayı kullanıyorum ondanda çok memnunum hiç hele geceden sabaha taşıcakmış gibi çok dolu olmasına ragmen fikir olur belki ben bezi bağlamadan önce arka üstü biras katlıyorum bezi bağladıktan sonrada yanlardan lastik kısımlarını açıyorum iyicene belki bunlarınyaptığım için kaçırmıyordur bir dene istersen
Melikeyigitemre Merveedd ben prima kulaniyorum bebegim dogdugundan beri cok memnunum valahi hic disina cikartma olmadı .😄