Arya0620 Pamukoglum_0 300 TL alicam canm yattida kızı bırakıp gidemedim benden başka kimseye d evermiyolsr eşime bile
Ayse_gokce Pamukoglum_0 doğum parasını herkes alabilir kendi kimliğiniz bebeğin kimliği ve babanın kimliğiyle iliniz de ki sosyal hizmetlere başvuru yapmanız lazım
Ayse_gokce iremyll bacım durduğun kabahat devlet memurlarına 8-10 bin arası veriyorlar diye biliyorum