Melooo26 iremyll 1 kereye mahsus doğum parasından yararlanabiliyorsunuz diye biliyorum ilk çocuk İçin 300 TL ikinci çocuk için 400 üçüncü çocuk İçin 500 diye biliyorum bende ilk doğumumu Temmuzda yaptım ağustosun sonuna doğru PTT den paramı aldım
Deletedmom4440 iremyll alabilirsin tabi 34 haftada rapor aldiysan onunla müracaat etmen gerekli diye biliyorum
kahvela iremyll aile ve sosyal politikalar bakanlığına doğum evraklarıyla başvuru yapıyorsunuz PTT hesabınıza yatıyor onun dışında sgk da para veriyor 217 liraydı yanlış hatırlamıyosam
Ayse_gokce iremyll bacım durduğun kabahat devlet memurlarına 8-10 bin arası veriyorlar diye biliyorum
Mirmersem21 Melooo26 bu ev hanımlarına ödeniyor poşt sahibi devlet memuruyum dedi sigortalı çalışan kadınlara ayrı para ödeniyor
Melooo26 Pamukoglum_0 alabiliyorsunuz diye biliyorum ben doğum belgesi ile başvuru yapılıyor biz öyle yapmıştık
Ayse_gokce Pamukoglum_0 doğum parasını herkes alabilir kendi kimliğiniz bebeğin kimliği ve babanın kimliğiyle iliniz de ki sosyal hizmetlere başvuru yapmanız lazım
Melooo26 Pamukoglum_0 var diye biliyorum sonuçta kimliği çıkmış ancak doğum parasından yararlanılmamış yine de bir sorun siz ama
Arya0620 kahvela Ben evrak vermedin İstanbul Esenyurt’ta oturuyorum sadece kimlik numarasi yeterli dediler