HaticeClk banada saglık ocagı verdi 4 aylıkken. Bi kaç gğn sonra aylık kontrol için doktorumuza gittimde doktorum kullanmıyorsun dimi o ilacı dedi bi kaç kez kullandım dedim hayır bırak kullanmayı 7 ayda test yapıcam ona göre kan damlasına başlarız şuan verme sakın dedi vermedim bende şuan 5 aylığız