HaticeClk Kızlar sağlık ocağı vegaferon verdi ama ben yorumları okudum kimse memnun kalmamış siz kullanıyormuşsunuz önerebilcepiniz bi marka varmı ocean sorduk oda 4 yaş üzeri veriliyor dedi eczane
aylaamayorgun HaticeClk ben heosini denedim. Hepsi kabız yaptı. Keçi boynuuzu pekmezi başkadım soğuk sıkım. Kan deperleri gayet normal çıktı dün
Sarew aylaamayorgun Ne zaman dan beri kullanıyosunuz acaba ben henüz başlamadım kan ilacına cevrem de pekmez ver diyenler çok, tereddütte kaldım
Minikyavrum755 HaticeClk ya bnde 1 kere verdim siyah kaka yaptı böyle pıhtı gibi sidefer iyi diyo herkes onu alcam
Bilgegamze HaticeClk bestiron kullaniyorum ben. Doktorumuz da söylemişti üzerinde 4 yas uzeri yazar ama sen oraya takılma bu ilaclarin hepsi 4 yas uzeri yazar ama kullanilmasi lazim dedi.
aylaamayorgun Sarew bizim doktoroumuz keçi boynuzu pekmezi tavsiye etti. Çevreye bakmadık. 5 aylıktan itibaren başladık. Önce çay kaşığıyla tattırdım. Şimdi g0nde bi tatlı kaşığı veriyorum. 6 ay 24 günlük