biradamavisi Saripapatyam123 o zaman mutlaka al derim 😬 zaten şişesi bayağı büyük ve lekelerde falan bir çay kaşığı yeterli oluyor.
biradamavisi Saripapatyam123 ayrıca bitkisel bu nedenle pahalı çamaşır suyunu ben yemek yapılan malzemelere değdirmiyorum çok aşırı zararlı hepimizin bildiği gibi.
Ece Saripapatyam123 içinde kireç yoksa içini de tertemiz ediyor arada içine çamaşır suyu döküp kaynar suyla bekletiyormuş makına da yıkanınca mis🌼
Nuraydmr Saripapatyam123 Valla ben toz çamaşır deterjanıyla kaynatıyorum içini süngerle de ovunca yeni alınmış gibi oluyo😁😁