Prettywoman91 benimde bebeğim 2 hafta önce 5 gece kaldık hastanede 4 aylıktı bebeğim. Ama yoğun bakıma alınmadı bizim de rsv idi bronşiolit olmuştu. Önce normal maske ile sonra airwo makinesine bağlandı. Eğer düzelme olmazsa yoğun bakım dediler ama 5 gece sonunda düzeldi çok çok şükür ki tam anlamıyla normale dönmedi ama evden çıkarmadık kimseyi eve kabul etmedik. Hala ödüm kopuyor doktor çok iyi sakının çocukların %50si şuan bu şekilde hasta ve çok tekrarlıyor dedi. Çok geçmiş olsun serum ve oksijen tedavisi uyguladılar biz çapa hastanesine gittik çok memnun kaldık tavsiye ederim. Normalde özel hastaneye gidiyorum ama özele güvenemedim para için mi yatırmak istiyolar diye çapaya gittim ama doktorlar hemşireler çok ilgiliydi ve çok güzel ilgilendiler