Benimde bebeğim 3.5 aylık. 2 gündür şiddetli hırıltılı balgamlı öksürüğü vardı. Bugün hastaneye gittik malesef daha önce adını duymadığımız rsv pozitif çıktı :( burun spreyi, azro antibiyotik ilaç, 2 çeşit nebülüzatör için ilaç verdiler. Evde günde 4 defa hava vereceğiz. Cuma günü geçmezse eğer muhtemelen hastaneye yatıracaklar. 😢 bebeğimin küçücük bedenine böyle büyük ilaçlar verildiği için o kadar üzülüyorum ki. Tıkalı olduğu için ememiyorda. Rabbim hepsine şifa versin