Kucukadamimm Canım valla bekarken babam araba aldı evlendik araba arıza yaptı masrafı da çoktu, eşim dedi ki bunu satalım bana iş için bi araba alalım, sonra üstüne koyar sana daha güzelini alırım. Aldı mı? Hayır. O paranın üstüne 1 lira dahi koymadı 1.5 sene oldu. Ha o para da şimdiye kadar babamdaydı bizde sağlam kalmaz diye babama dedim sende dursun, yeni aldık işte. Yani bu benim param oluyo, üstüne araba aldığı prayı da istemiyorum yani daha ne yapayım 😂😂