Kucukadamimm 125 gr altınım, 50 gr bilezik, kolye vardı. Eşimin işi battı. Her türlü ödenirdi ailessi bile öderdi ben saf gibi bankadan altınımı bozdurdum o sene borca. Şimdi o altın 2 katına cıktı. Giden gelmiyor. Almayacağından değil onu da söyleyeyim alırdı ama zorlamadim eşimin babası tekrar yapti bana senin hakkın diye. Evimiz, arabamiz var şükür. Senin evin yok asla verme bozdurma. Giden gelmiyor en azindan biriktirir evinin ilk peşinatını verirsin onunla