elifnisaaa03 Sesaa1 68 günlük kızım 5 buçuk kilo 57 cm boyu şükür gece uykumuz çok iyi ama gündüzleri uyumak istemiyor sürekli laf istiyor 🤣❤️🙏
Tugbapoyraz Benim oğlum da 3300 doğdu 3 ay 6 günlüğüz 5850 kilosu doktor iyi diyor ebe az diyor kime neye uyacağımı şaşırdım valla sadece anne sütü alıyor bide ağlaması yok hiç uykusu olmadığı sürece doyuyor diye düşünüyorum akıl verirseniz sevinirim 🙄🙄
Sesaa1 Tugbapoyraz ağlamıyorsa doyuyor demişti doktorum benim kilosu bence iyi bizimde 3 ay kontrolünde 6 çıktı
Tugbapoyraz Bide çok hareketli dönmeye başladı 2 hafta önce dönüp dönüp duruyo etkisi varmidi4 kilo almyasında
Boncuk1421_ 3 aylık kontrolünde 59 cm 6800 kilo sadece anne sütü alıyor . Elindeki ürünleri kavramaya başladı daha dönmeleri yok . Uyku düzeni gündüzleri 4 5 kere uyur uyanır geceleri 7 8 saat uyur bazen bi kere kalkar bazen kalkmaz.
Gupssse Boncuk1421_ gece o kadr saat acikmiyor mu saat basi kalkıyorum ya sadece anne sütü bizde de biberonu almadi
Yasemin38 Sesaa1 canım biberondan kolay ulaşım sağladığı için memeyi emmek istemez. Mamayı doktorunmu önerdi kilosu gayet iyi maşaAllah. Beslenmene dikkat edip günlük 2.5 3 litre su tüketimi yapıp bebeğini sık sık emzirsen sütünede etkisi olur
Sesaa1 Yasemin38 günlük 3 litre su içiyorum o halde sütüm ancak geliyor ☹️ Biraz sıkıntı çekiyorum o yüzden
Boncuk1421_ Gupssse inanin bilmiyorum gün içinde devamlı emziririm kilosu sağlığı da gayet iyi . Bi ayda 1100 kilo almış . geceleri bizle uyur bizle uyanır .şuan doktora gidemiyorum kendi başıma asansörümüz çalışmıyor. Ama uyandırıp uykusunu bölmek istemiyorum .
Happyturuncu Sesaa1 2 ay 6 günlükken 5850 idi bu ay kontrolle daha gitmedik 2 ay 24 günlük oldu gündüz uykusu çok çok az akşam 20:30 gibi uyuyor 2 saate bir uyanıyor
Elem27 Aylizzz Gerçektnde doğru biz 4 ayımıza. Girdk gece memede uyuyan oğlum geceleri artk bas bas bağırıyor
simiyyy Aylizzz ortapedik değiller çünkü ayaklar hafif havada kalıyor ya kan dolaşımını etkiliyor bir buçuk saatten sonra
Happyturuncu Sesaa1 yok anne sütü sadece mama ben evde değilsem kırk yılda bir içiyor doktorumuz kilosu için önde demedi aslında :/