Sesaa1 Bebişleriniz nasıl kilosu boyu uyku düzeni yeme düzeni ? Benimki 3 ay 20 günlük günleri pek uyumuyor geceleri 2 saate bir uyanıyor meme+mama ilerliyoruz meme emmek istemiyor pek gündüzleri gece ise gayet iyi kilosu en son 3 ay kontrolünde 6 kiloydu boyu 65cm di erkek bebeğim ve sünnetinide 2 aylıken yaptırdık 😊😊
Smyra58 Sesaa1 masallh Allah bağışlasın bizde 5 gün sonra 4 aylık olacaz geceleri her saat başı kalkiyo 🙄🙄🙄önceden böyle değildi
geceuyumayanne1 Sesaa1 3 ay 11 günlük az emmeye başladı artık mama takviyeside yapıyorum ama içmiyor sürekli emzirmeye çalışıyorum gündüz uykuları çok kısa 20 dakika🤦 gecede sürekli kalkıyor ağlıyor ve kolik hala gazi var kilosu 6800 bugünde rota virüs aşısi yaptiracam
PrensesimEla Sesaa1 benim kızım da 3 ay 13 günlük. Gece 1 defa kalkar sabah 7-7.30 gibi uyanir 9 gibi uyur 11 gibi kalkar öğleden sonra da 2-3 defa 15-20 dk sekerleme yapar. Boyu 63cm kilosu 6.5 doğum kilosu 3.2 idi
Sesaa1 geceuyumayanne1 maşallah bende yarın yaptırcam inşallah hastanede mi yoksa sağlık ocağında mı yaptırcaksınız bizimkinde gündüzleri öyle 😂
Krm91 geceuyumayanne1 emme süreniz ne kadar acaba?biz de 3 aylığız 5 dakika emip bırakıyor eskiden uzun uzun emerdi şuan çok kısaldı doyuyor mu bilmiyorum,bazen çişini de az yapıyor
Btlazz 4ay 7 gün erkek bebeğim kilosu 4ay kontrolünde 6740 boyu 64tü bizde sünneti yaptırdık 2,5 aylıktı. Gündüz en fazla 45 50 dk uyuyor gece de hiç belli olmuyor sadece anne sütü alıyor
simiyyy Gece uykusuna dokuz buçuk civarı geçerdi artık onikiyi buluyor, kilosu yedi küsür dört buçuk aylık mama içiyor. Bu aralar dehşet mızmız önceden ana kucağına koyar temizlik yapardım artık durmuyo kucak istiyors
Sesaa1 simiyyy şuan ana kucağını kullanıyoruz bizde yatıyor orda inşallah hep öyle olur 😂 2 aya kadar çok zorluk çektik çünkü
geceuyumayanne1 Sesaa1 Saglik ocağında yaptiracam canım 🙂 ve sürekli huysuz mizmiz kucak istiyor çok yorgunum insallh bu günlerde geçer 🙏
KaganinAnnesi26 Sesaa1 benimki de 3 ay 21 günlük 3. Ay kontrolünde 7600 du kilosu boyu da 67 cm di şimdi bilmiyorum uykusu eskiye göre iyi gündüz birazda olsa uyuyor sadece emiyor gece de 2 kere emmek için kalkıyor sünneti bizde 2 aylıkken yaptırdık